15 December, 2005

Kemarau 4D berpanjangan.......

Sadis dan buntu.. duit dah lebur banyak. Tokeh 4D boleh gelak... senyum sampai ke telinga..

Ku cari mana si killerhell, si arjunasakti, si barney50, si bob sewell, si vistana dan ramai lagi.... termasuk la si arnab yg dah merajuk........ perkara yg kecil jgn disimpan dalam hati bro... nanti dibawak sampai mati....

Tak kisah la mereka2 itu semua nak tolong aku atau tidak.... kalau nos aku naik dapat la duit.. tak naik mcm biasa duit habis hancuss lebur... bak kata org adat berjudi kebiasaannya RUGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Org selalu cakap main ekor ..... apa itu ekor... apsal 4 nombor ekor... dan mcm2 ekor.... yg pasti aku selalu makan sup ekor walaupun kalah main no ekor...

Bila eja JAWI susunan hurul akan jadi begini Alif Kaf Wau Raa...... so apa maknanya EKOR itu....

Alif >>> Malam sebelum draw selalu la Angan-angan
Kaf >>> Bila pagi main perasaan .. main hari ni mesti Kena punya
Wau >>> Bila dah beli tu mai la pulak perasaan Was-was
Raa >>> Bila keluar aje result perghhhhhhhhhhhhhh RUGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Itulah adat permainannya..... so nak kaya dengan ekor ???? bukannya tak ada... tapi tak semua yg jadi kaya.... macam aku la....... "nice" jangan jadi papa kedana sudah la.................

No pilihan ku hari ini :-

5496 7618 0915 2713 9351


Punah ranah... tak lak...

Sabtu ni aku tetap tak akan lupa..... nak tarik siap2 ... kalau kena boleh aku buat bayar hutang2.... semakin parah rasanya tapi yg penting aku pasrah.... alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan..... alang2 main judi..... biar sampai tokeh ekor rugi.....

Ishhhh boleh rugi ke tokeh tue... kalau aku sorang je yang kena.... org lain tak kena.. tokeh tak akan rugi punya.....

Sama la juga selalunya aku yang tak kena.....

Boring giler gak coz asyik2 org yg sama kena... bila lak nak sampai turn aku.....???????????

Tungguuuuuuu la "nice" sesungguhnya formula yg ada itu sudah mengancam...

Betul ke tapi apsal aku tak kena.... coz aku malas + bodoh.... so aku kena rajin sikit.... rajin tarik nombor dan rajin2 la mintak no dari kwn......

Thededaun
Jalak
Jinggo
Kick
Haikal
Bujang
aminihsan
feningpau
faress

nama2 semua tak akan ku lupa

Tapi sebenarnya terima kasih kepada bro bob yg share pairing kat aku... kat killerhell coz kasik aku tatacara baca kod... dan vistana yg mula2 mendedahkan aku apa maksud kod... kalau tidak kerana vistana manalah aku paham apa itu 8 4 2 1...............


Ishhhh 4 btg la pulak >>> nak naik kot nos tue.....

Okaylah... nak rehat dulu...... btw bro bob aku tak penah buat salah kat ko... mungkin ko salah paham....



chawwwwwwwwwwwwwww penat ni tulih panjang2...........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini