17 December, 2005

Result Dah Keluar !!!!!!!!



Alamak cantiknya nos yg naik hari ni 5910.. tak dpt kubayangkan sebegitu mudah... dan semalam masa aku chat ngan kick.. aku suh main nos kecik je dari 0 hingga 5 akan naik top3... sekali keluar 4112 , 0151 kan betul apa yg aku kata...

Tapi hari ni aku tak main... coz bz kat tempat keje.. apa ke halnya.. tengah syok2 tido peluk bini, bos aku lak tepon suh mai keje....... hujan renyai2 yg syahdu terlepas begitu sahaja. Rugi la bang oiiiiii kat luar hujan, kena gi keje.... peluk bini lagi best...... gosok2 belakang manalah tau keluar nos lak...

bro kick and bro jang apa citer hari ni.... sms bro kick terima 2x.. tapi masa tak mengizinkan utk aku pergi "tikam".... nak berhunus keris mana boleh kelam kabut... nanti makan diri.... dok tempat keje pun kira ok gak hari ni "overtime" boleh wat belanja bulan depan...

waduhhhh budak never kasik nos tapi tak tgk... naik lak tue.. no murah je... tension aku... hari ni baru tgk sms... kalau semalam dah jadi topik perbincangan kat YM....

esok ada lagi race..... fuhhh cam Formula One lak oppssss F1 le.. tapi kalah memanjang macam KL Minardi lak...... maknanya rugi la tue... so bila nak untung..... kalau bila main je rugiiiiiiiiiiiii.... nak harapkan sapa lagi kalau tak harapkan diri sendiri... so tunggu apa lagi carta dah ada kat tangan... just tarik je utk esok...

Hari ni kat forum 4d2u.com kira ok gak... dah tak dak org nak gasak Pakku-Tx, semalam kecoh kat room. Tapi aku percaya pakku ni jenis org yg baik2... still masih share dia punya template kat forum. Sabar je la pakku... nanti suatu masa mereka2 tue akan dtg lagi kat ko dgn nama yg lain.... aku dah biasa lalui benda2 mcm ni.... #### Raya Haji ni balik ganung brapa hari....????

Baru teringat sapa la yg tepon aku tadi lebih kurang kul 4ptg lebih2 je... no dari KL lak tuh 03-917XXXXX... rasa2nya aku tau sapa yg empunya diri.. tapi aku tak leh nak call back coz aku tak tau no handset ko tuh. Masih ku tunggu ko punya tips...... mana lah tau esok ada tuah buat aku... dah la hari terlepas.....

wah dah kul 8 mlm ni.... nak balik umah le.... bini dah tunggu, nasi dah masak...... !!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini