19 December, 2005

Tips Yang Diberi Sudah Keluar


Kalau dah tak dak rezeki, buat la apapun takkan dapat punya.... sudah menjadi ketentuan sejak azali.... kalau nos dah ada kat tangan tapi tak gi beli.... meleleh je la air liur bila tengok result....

2 dari 16 sudah keluar kat 1st prize pintu kuning...... hebat juga pukulan yg ko kasi bro daun ni.... tapi aku la tak yakin... ingatkan utk hari rabu saja. Sekarang ada 14 /16 lagi... harapan utk this rabu.

Aku rasa bro daun makan besar la nampaknya.... mana la ko belajo... kalaulah ko ajo aku.. aku rasa aku boleh bankrapkan tokeh no haram kat area aku ni.... walaupun aku tak leh kalahkan MKT punya tokeh beso...

Master Cheoong pun satu.... citer tak clear... apasal la ko suruh wife aku pi beli.... baru semalam wife aku citer pasal "mimpi" pelik. Ular putih dtg kat anak2 aku... pas2 wife aku tersedar..... kalaulah citer awal2 tentu aku dpt clue dia >>>> "ular putih" = 9501... kuar hari sabtu lak 5910 1st prize la bro....

Kalau aku tahu awal2 aku dah bandingkan dgn nos bro daun 0591 >>> 5910. Semalam 4489 kuar 4894... bestnya tengok result...


Rabu ni aku kena standby awal2... tapi bro kick cuti lak main.... bro jie ko dah sampai ke lum butterorth... nanti jgn lupa call aku.... aku tahu la both of you dah giler ngan limewire 4.9.37 tuh... tapi jaga2.. sat lagi penuh h'disk ko ngan citer tak senonoh. Setakat d'load lagu tak pe lerr....

So rabu ni aku nak main no 14/16 yg dikasi oleh bro daun...... sorry la bro aku tulis kat kotak coklat je.... ko pun satu... call aku time aku makan. Tapi org tua2 ada gak ckp kalau org kasi something masa kita makan maknanya rezeki tuh..... jangan kasik aku santau sudahla........

Anyway... kepada rakan2 yg lain aku sentiasa mengikuti perkembangan kat forum 4d2u.com.my tuh.... tapi bukan level aku utk menempatkan nama aku disana...... tunggu suatu masa bila aku dah sedia dengan aku punya "ciptaan" maka di saat itu kita kongsi bersama.....

salam.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini