20 December, 2005

Semalam Yang Tenang

Bro kick... nampak cam sonok je, esok dpt durian runtuh .. boleh la belanja aku makan. Briyani aku tak mau... kasi yg sempoi sikit la....

Semalam kurasa tenang, tanpa tekanan 4D... ye la aku dah terlepas byk peluang.. hadirnya begitu sahaja seperti angin yg lalu..... so tak payah la kukenang semua itu.. biarlah ketenangan semalam menjadi rutin hidupku...

Bro Haikal, bro jang, bro radz, bro kamal and bro fenin (pergghhhhh makin pening bila kusebut namamu)... teruskan usaha mu, aku dan kick dan semakin celaru.. so semalam kami tak masuk pun YM... rehat cukup2.. layan anak2.. mudah2an ianya menjadi pencetus ke arah yg lebih gemilang (cemerlang & terbilang tunggu dulu....................).

Bro daun ... ko jgn lupa contact kwn aku tue... kesihan kat "uncle" tue... ko layan la dia elok2.. kalau dia senang aku dan kwn2 pun leh tumpang senang.... bukan utk jadi kaya.. tapi untuk hidup lebih bermakna.... maksud aku tak dak hutang, ringan la beban......

Bro seroja di Pulau Legenda.... ko pun call aku gak... ishhh sonoknya aku.. dah lama terputus hubungan.... bukan aku lupakan kwn2 tapi jarak dan masa yg memisahkan... urusan hidup mesti diselesaikan dulu... sonok gak aku dpt call dari ko... seperti yg ku maksudkan "Semalam Yang Tenang"

Hari ni aku tak pasti apa yg akan terjadi.... 6150 / 8372 / 0594 ada dlm fikiran.... ditambah pula dgn 6571 / 8793.. adakah ia bermakna ?? kalau ada hasil barulah ada makna.... ko chai je la hari ni bro2 semua.... aku tak reti nak baca kod... kalau ada baik why not... share la sama aku..... (ayat yg biasa gu guna la tu...............)

Kepada kaki 4D aku pesan kat you all semua.... ingat2lah sama >>>>>>> kat aku la... , kat sapa lagi... janganla lupakan aku.... aku nak gak tip2 dari u all......

>> Bro jalak
>> Bro kamily
>> Bro smiggol
>> ??? Lim90
>> Bro Abb
>> Bro toto (anak tokey toto la ni)
>> Bro Meon >>>>>> sapa la pulak ni... tak ingat la...
>> Bro Pakkutx ko bukan nak kasik kat aku pun....

Contact2la aku sama yg jauh disini..................................................

nice4nos@yahoo.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini