20 December, 2005

8372 Yang Muncul Atas KehendakNYA

Semalam yang tenang telah membuahkan hasil buatku.. walaupun sedikit tapi kesyukuran dari yang Maha Esa aku panjatkan. Bukan senang nak kena nombor ekor ye lahhh berjudi, mempertaruhkan sesuatu yang belum pasti...... sesungguhnya ketenangan yg diberi telah membuka ilham buat aku..

Kemarau yg panjang hari ni telah dibasahi hujan rahmat.... woitttt aku bermadah lak.... betul ke rezeki aku ini halal.... banyak tanda ???? dalam hati ini.. kenapa Allah memberi rezeki kepada ku melalui cara ini... kenapa ?? kenapa ??? namun didalam hati ingat masih ada sekelumit perngertian... "Sesungguhnya Allah Itu Maha Pengasih Dan Penyayang". Maka menjadi hakNYA utk memberi walau melalui apa2 saluran pun dan kita sebagai hamba.. tidak patut lalai dan berpeganglah kepada "NAWAITU".....

Inilah permulaan hari utkku yg telah lama "kemarau"... kekosongan dan kering hampir2 menjadi kontang..... aku bukan kaki judi... aku hanya bermain utk melangsaikan sesuatu... dan hari ini rahmat itu datang.... walau kecil tapi aku bersyukur.... >>> sabarlah nice... insyaallah hari mu akan tiba jua.... kerana DIA tidak akan melupakan hambaNYA.....

Kepada sahabat2ku disini... aku yakin kepada kamu semua seandai rezeki yg ko perolehi hari ini yang diturunkan olehNYA melalui aku.... akan digunakan sebaik-baiknya. Peganglah pada "NAWAITU" ....

Teruskan perjuangan... dan aku juga mengharapkan ilham dan ikhsan kamu semua.... sentuhan yang bermakna.. dari sahabat buat seorang sahabat. Jika dilain hari jangan dicaci dan dimaki jika "ramalan" yang aku beri tidak membuahkan hasil. Ilham aku lahir dari anugerahNYA..... bukan aku yg berkuasa !!!!!!!!!

wassalam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini