21 December, 2005

Hikmah Kedai Tutup

Betul ckp ko Bro Kick.. kalau dah ada rezeki tak kemana... mulanya tension gak tak sempat nak paw no tue .. coz kedai tutup.. tapi takdir menentukan.. kalau tidak aku kalah lagi byk hari ini... maklum la dah terbabas segala2nya hari ni

No yg ditarget tak muncul.... nak buat camana.. kita dah usaha.. dan yg menentukan bukan kita.. kita hanya boleh tumpang senyum bila melihat bro2 yg lain dapat hasil....

Tahniah !!!!!! untuk :-

Bro Jalak
Bro Bob
Bro Dieum
++++ Sapa2 lagi yg kena la......

Memang setiap perkara ada sistem.. dan bergantung kepada usaha kita utk mencapai dan menguasai sistem tersebut.... kitaran alam juga berfungsi dgn sistemnya yg tersendiri namun ditentukan atas kuasa yg Maha Esa....!!!!

Seperti apa yg kurancang... duit dah ada kat tangan.... pecut motor laju2... kalau accident leh kojol... sampai depan kedai perghhh TUTUP lak.... dan itulah yg dinamakan ketentuan....

Aku seronok dengan Bro Bob.... >>> Power Of Pairing.... itulah usaha dan keyakinan yg dimiliki... seronok ngan Bro Jalak .... sentiasa berusaha.... dan aku lebih2 lagi seronok dgn sahabat2 ku yg sentiasa berkomunikasi dengan ku walau pun usaha kami belum berhasil... tapi terjemahan dari persahabatan ini adalah sesuatu yg tidak dpt dinilai....

Bro Kick, Bro Jang, Bro Haikal, Bro Amin dan Bro Faress .. mungkin kita menghadapi krisis sebenarnya... sebab itu sejak akhir2 ini kita kurang berkongsi pendapat.. mungkin juga kita sibuk dgn tugasan masing2... terutamanya aku.. dan aku adalah "penumpang" sahaja dlm perjuangan ini

Biarlah masa dipenghujung tahun ini kita gunakan sebaik2nya uk mengkaji dan meneliti hasil usaha kita.. setelah byk yg kita curahkan kepada tokeh2 tersebut.. apakah kita tidak mahu mengambilnya kembali..

Aku setuju dgn pendapat bro dedaun... rehat la dipenghujung.. jgn biarkan diri ini tertekan !!!! Mulakan perjalanan yg baru diawal 2006... langkah lah dengan bergaya.. !!!!!!

Tak best la aku cakap serius... tak rock langsung.... wehhhh utk sabtu ni camana bro... nak main ke tak nak...??? ada idea ke tak dak....??? yg penting ada duit ke tak ???? main sikit je la kot... .. Bro Haikal... aku nak ko punya tips lak....... ko tak kasik kat aku.....

Pakkutx sorry la... aku pun bukan reti nak kaji nombor ni... tapi idea ko aku betul2 suka... template ko bergaya... jangan lupa nanti hantar la lagi kat aku.... mana tau kita leh share sesuatu....

Hari yang terbabas ini aku telah rugi RM36.... ishh banyak gak tue..... kalau kedai tak tutup mau cecah RM100.... itulah hakikat.... ketentuanNYA kita tak terduga....

>>>> Bro Bob template ko leh pakai lagi la.... ingatkan dah expired.. tapi ko punya pairing je yg belum aku mampu kuasai..... tak pe lah.. sampai masanya ilham tue akan datang juga... thanks !!!!

Aduhhhh budak sekolah ni kacau aku lagi..... semalam cakap nak gayut ngan awek... perhhh ko kelentong aku.. ko membuta... tak pe..... nanti aku citer kat mak ko yg ko main no......!!!!

Tunggulah sinar dihari sabtu......... jika tersurat rezeki buatku... akan ku kongsi bersamamu sahabat2ku..!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini