22 December, 2005

Keringat Ku Yang Luhur

Hari yg penuh cabaran... aduhh mesin ku masih belum release kat prod line... habis la aku.. kacau jiwa.. ishhh boss sorry la.. aku bukan tak mau up kan mesin tu... tapi dah macam2 problem.... sorry la boss.... aku cari rezeki yg halal... ini kerja untuk sara anak isteri... rezeki ini buka seperti rezeki nombor ekor... keluhuran hati yang penting... niat dan matlamat perlu dipatuhi...

Seperti biasa keringatku yg kucurahkan amat bermakna.. aku mengharapkan keredhaanNYA.. agar aku tidak tersesat.. agar aku tidak tercampur adukkan antara yg halal dan haram !!!.... ishhh camana ni aku kan pemain nombor ekor .. mesti ada yg haram.. mesti syubahat... tapi itulah aku.. aku berpegang kepada janji yg kuucapkan pada diriku sendiri....

Kurasa rezeki aku hari ini adalah halal.... aku yakin atas bantuan yg aku berikan terhadap kwn2ku akan mendapat pembalasan setimpal dariNYA... dan aku mengharapkan agar dibukakan jalan kepadaku agar aku dpt mencapai matlamatku... berilah petunjuk agar aku tidak menjadi pemain nombor ekor.....

Sabtu yg akan datang... bro jang melangkah kebelakang.. dan aku tahu.. itulah pejuang.. mundur bukan mengalah... tapi ada strategi yg diolah.. bro2 ku bersedialah kamu... bro haikal... perturunkan sepenuhnya kemahiranmu... aku tidak perlukan "formula"mu tapi aku memerlukan ramalan mu itu..... bro kick... kita insan yg lemah... !!!!

Weiii budak sekolah kacau aku lagi..... perghhh wat blog sendiri lak... tapi jangan la ko kutuk aku lak.... kang aku sekeh kangggggggg... ishhhh rempit la ko ni.. sorry la mlm ni aku tak online... bz kat tempat keje... org bawahan.. hamba marhaen... ikut je la apa yg boss.... coz belajar tak tinggi mana.......

Bro Jimmy... wah best nama tue.. tapi apasal lak ko carik nick baru... ishhh cam dapat awek baru lak... tu la nak tukau nama... betul errr... sat lagi wife ko tahu.. baru kecoh... selalu lak outstation... ada apa2 ka... jangan marah kalau salah... tapi kalau betul senyum la...................................... aku sonok.. smile.....

chawwwwwwwwwwwwwww

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini