01 January, 2006

Permulaan Yang Sederhana Di Tahun 2006




Huhhhh no hari dan juga bulan menjadi permulaan tahun 2006. Sapa sangka 1/1/06 dia nak main 0101. Aku seperti tak percaya... wah bro vistana ko memberi ilham yg sungguh bermakna dengan ucapan tahun baru mu itu.. setakat 3D bolehlah merasa diawal permainan. Syukur modal tak hangus.....

Susunan yg ku ramalkan juga 11/14 ada betul... tapi camana nak main terpaksa mengadap 3 pdg sekaligus... modal tak ada la bebbbbbbb...

Tahniah kepada yg menang besar hari ini... ingat2 lah sama kat org seperti aku yg masih merangkak2 ini... kalau silap boleh terlentang dan terus tenggelam.

Adakah arus dunia 4D ditahun baru ini menjanjikan sesuatu yg lebih baik.. ataupun ianya akan berlalu seperti apa yg aku hadapi ditahun2 yg lalu... adakah peluang untukku.. bukan nak jadi hartawan atau jutawan.. tapi sekadar memenuhi keperluan..

Bro Vistana sekali lagi aku ucapkan terima kasih diatas tips yg ko beri.. semoga dihari mendatang ko akan terus memberi sumbangan. Manusia sepertimu pasti akan mendapat ganjaran diatas bantuan yg diberikan.

Esok masih ada.... kepada yg rugi hari ini janganlah disesali kerana itu adat berjudi !!!!. Aku juga selalu rugi.. dan bukan aku saja yg mengalaminya.. aku rasa sifu2 besar dalam lapangan ini juga pernah rugi sebelum mereka mengambil balik hak yg telah mereka laburkan suatu masa dulu. Ayuh sifu2 bantulah manusia seperti aku.. ramai lagi yg masih mengharap dan memerlukan bantuan darimu...

Kalaulah aku ada kuasa hikmat / sakti akan ku gunakan sepenuhnya.. akan ku atasi kesulitan yg kalian hadapi.. ya Allah berilah hikmat itu kepada ku... dan aku akan kongsi bersama seadil2nya... tapi adakah Allah akan anugerahkan untukku.. manusia sepertiku adakah layak untuk memilikinya....

Tinggalkan kuasa sakti dan hikmat.. gunakan akal dan kebijaksanaan. Sesungguhnya akal itu adalah anugerah yg tidak ternilai... dan kepada sahabat2 berilah tunjuk ajar.. berilah panduan... !!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini