02 January, 2006

Special Draw Yang Pertama Di Tahun 2006

Baru melangkah tahun baru... lagi satu ujian mendatang utk esok hari. Semalam bro vistana telah membuka ilham.. apakah pula utk esok (selasa 3/1/06). Apakah ada penunjuk.. adakah akan untung atau hancur sama sekali....

Untuk rabu (4/1/06) telah ada rakan2 yg sudi berkongsi tips... thanks to u Bro Benedict... dan kuharap akan ada lagi yg sudi menolongku...

Tapi esok harus ditempuhi dahulu... ayuh.. rakan2ku alang2 bermain dengan no.. biar tak larat mengira untung... alang2 bermain nombor jangan sampai kering kantung !!!!! fuhhhh semangat ku membara.. memuncak.. berkobar2.. kalau sekolah dulu bersemangat mcm ni... tak perlulah aku berjudi di kala ini.....

Special Draw... namapun dah special.. abis tue special utk siapa >??? untuk aku ?? atau untuk tokeh nombor ekor.. kalau tak kerana untung yg banyak.. takkan la depa sanggup jadi tokeh nombor.. dan kerana mengharapkan untung la.. maka aku bermain no.. cuma siapa yg cekap dan cekal akan menang..!!!!

Esok bukan milik sesiapa.. tapi esok adalah milikNYA... hanya DIA yang mengetahui apa yg terjadi.. dan kepadaNYA aku berserah.. kalau aku menang ianya adalah anugerah dariNYA dan kalau aku kalah ianya adalah ketentuan dariNYA juga... DIA tidak pernah menyuruh aku bermain no... masih banyak pilihan lain... tapi dia juga mengetahui kenapa aku bermain nombor.. ini bukan takdir.. tapi aturanya telah tersurat.. dan siapakah yg bersalah ??? jawapannya adalah "aku" sendiri !!!!

Ilmu dan ilham adalah milikNYA.. dan aku hanya meminjam tidak sampai pun sebesar sebutir pasir dibumi ini... namun aku yakin kerana ia adalah dibawah kuasaNYA.. jadi adakah aku meramal atau menilik ??? .. aku tidak meramal.. bagi aku hanya kiraan dan pengamatan yg perlu digunakan.

Susunan kiraan adalah sama... dari 1-9.. namun harus diingat bahawa Al-Jabar lah yg mengenalkan hurul sifar "0".. maka bermainlah kita hari ini dari huruf 0 sehingga 9. Jadi hanya ada 9 nombor dan dicampur dgn sifar (0) maka akan terbentuklah susunan 4D...

Esok pilihanku seperti biasa... bukan nombor mimpi atau no terlintas didepan mata.. nombor basic yg kugunakan sejak dahulu... setiap sifu 4D tahu akan amalan ini... tanyalah pada mereka.. aku hanya menumpang apa yg mereka turunkan. Aku bukan pencipta... kerana aku tidak mempunyai kuasa hikmat untuk mencipta !!! 4389/1065/3287 bukan ciptaanku. Carilah dari yg tahu... !!!

Bro2 diforum bantulah aku... aku tidak mampu menafsir seperti kamu.. aku cuma ingin menumpang perjalananmu.. moga2 ianya mendapat pembalasan setimpal dariNYA..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini