20 October, 2006

Dunia Baru Halatuju Hidup Ku

Salam buat semua para2 sahabat disini...

Alhamdulillah dipagi Jumaat 27 Ramadhan 1427.. aku kembali dengan yakin utk meneruskan blog aku yang telah kutinggalkan buat sekian lama..

Korang pun tahu aku sapa suatu masa dan ketika dahulu !! aku adalah sahabat korang semua.. dan sehingga ke hari ini aku masih lagi menjadi sahabat2 kalian..

Sudah hampir 8 bulan aku telah meninggal "alam" 4D yang aku bangga2kan dahulu.. ku tinggalkan semua itu bukannya setelah aku menang besar ataupun aku kalah teruk.. TETAPI aku tinggalkan semua itu setelah mendapat "seruan" dari Illahi..

Ku cari dan ku cuba tafsirkan apakah yang telah terjadi pada diri ini... aku hanyut, aku sesat dan terjebak dalam dunia yang sepatutnya bukan menjadi cara hidup aku..

Bila ku keluar dari kehidupan itu, ALHAMDULILLAH.. ALLAH YANG MAHA KAYA.. ke temui akan rakan2 baru dan kehidupan baru... dunia yang betul-betul berbeza.. apakah bezanya ???? KORANG CUBA SENDIRI, BARU KORANG DAPAT JAWAPANNYA !!!!!!!!!!

Sempena RAMADHAN yang mulia ini.. aku memohon akan kemaafan dan keampunan dari kalian semua andainya apa yang aku kongsikan bersama kalian dahulu telah menjadikan hatiku dan hati kalian bertambah "hitam" dan semakin jauh dari Allah...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Dan Batin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini