04 January, 2006

Minda Separuh Sedar

Main 4D + 3D.. fuhhhh nasib baik naik.. boleh la cover modal. Nak untung bukan benda mudah.. tapi kalau dah rezeki syukur atas anugerahNYA. Mimpi ???? yupp yg pasti itu no dari mimpi.. no yg diberi dibawah pengaruh "minda separuh sedar"...

Tertarik dengan ungkapan "minda separuh sedar"... seperti yg diungkap oleh hos radio ERA -> Halim Othman... perghhhh dengar radio bebbbb... sorry lee.. dengar masa kuar lunch tengahari tadi... best !!! begitu juga yg pernah dikatakan oleh Dr Fadhilah Kamsam...

So bila kita sebenarnya "sedar" dan bila kita sebenarnya "lena".. apakah maksudnya minda bawah sedar... aku pun tak tau nak ulas... tapi akan aku praktikkan apa yg dikata..

Dalam forum 4D2U ada forummer yg penah sebut bab ini.. tapi aku tak paham.. biasa la sekolah tak tinggi mana... tapi ada gak org panggil "minda separuh sedar".. so dalam bab aku ini.. aku mimpi bapak aku beli kete baru.. siap nampak no kete tu lagi.. tapi konfius lak.. no apa.. just ingat2 je.. so naik 3D kat PMP hari ini.. itu boleh diketegorikan sebagai "minda bawah sedar" atau "minda separuh sedar".

Apakah minda sedar ???? >>>

"Minda sedar berkaitan dengan apa yang kita semua fikir, berasa dan lakukan pada setiap hari. Oleh itu, kita sedar apa yang dibuat dan amalkan, kita ketahui hasil susulan perbuatan itu dan bertanggungjawab terhadap semua aktiviti dilakukan"

Apakah minda separuh sedar ??? >>>

"Minda separuh sedar, seperti makna istilah yang digunakan bermaksud secara tidak langsung, apa-apa yang kita sedang fikir, perkara yang dihajati dan impian yang kita inginkan boleh mempengaruhi masa depan"

Jadi aku mulai saat ini dan hari ini amat2 yakin akan kegunaan "minda bawah sedar" ini.. dan akan aku gunakan sebaik mungkin untuk aku mendapat hasil dlm permainan 4D ini. Akan ku pohon dariNYA agar aku dpt menguasainya...


Aku terdengar gak bila Halim Othman sebut "delay gravitiation".. ishhh betul ke apa yg aku dengar tue.. tapi maksudnya aku paham .. just dari huraian dia... setelah kutenung dlm diri ini .. timbul persoalan.. kenapa aku tidak berjaya seperti org lain.. kenapa aku lemah .. kenapa aku susah dan bermacam2 soalan kenapa !!!.. kucari jawapannya... yg Maha Esa tidak menjadikan aku begitu... tapi aku yg menghumban diri aku kearah itu.... dan baru ku faham.. kegelojohanlah yg menjadikan aku begini.

So mulai saat ini aku akan gunakan sepenuhnya keadah "minda separuh sedar" dan "delay grativiation".. sesungguhnya ingin menikmati sesuatu bukan dari minda tetapi dari hati!!!!

Pusatkan matlamat kita dari hati barulah menuju ke minda !!!! Hari ni terbukti apa yg disebut dan dianugerahkan dari Illahi................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini