06 January, 2006

Kenyataan Yang Perlu DiHadapi


Bukan senang nak kena nombor... itulah kenyataan yg perlu dihadapi oleh semua yg terlibat dengan permainan 4D ini. Bro rkot dah luahkan isihati dia... bagus !! bro moga2 ada org yg akan paham.. coz ramai org yg telah dipermainkan dalam bab ini.

Tak ape le... tue ayat yg Mawi biasa pakai.. Tuhan kan tahu.. moga2 yg mempermainkan akan mendapat balasan yg sewajarnya. Depa tue ingat carik tue senang.. ishhh susah tue.. nak dpt 10 sen pun kalau bukan dengan rahmat Allah sure tak dapat punya..

Esok ada draw.. nak main apa?? rakan2 seperjuangan kat seluruh M'sia dah mula sibuk.. masing2 dah mencari tips dan klu. Aku biasa la.. baru dok belajar.. hanya menanti disuap.. kalau bagus kenyang.. kalau tak makan angin je la..

Tengok matkaya dah share ilmu dia.. petua org lama2 kita kena terima.. jgn ditolak sebarangan.. nanti rezeki tak dtg.. jangan digelak kat org nanti bernasib malang !!!! Syabas matkaya...

Bro kick mlm ni ko chai betul2... kwn kita kat seberang dah hantar test kad.. ko tgk la dia punya kod.. aku akan forward kat ko punya e-mail..

Bro Seroja... utk esok jgn lupa.. kasik la kat aku sama.. nanti aku call ko.. Bro Shid dan semakin cemerlang.. sampaikan ada org mintak no tepon dia kat aku.. ishh siapala aku ni nak kasik no tepon tue.. ingat aku keje telekom ke...

Untuk esok.. matkaya punya template jadi panduan aku.. dedaun pun dah kasik tips semalam.. + ngan aku punya.. tengok la apa yg akan jadi... kalau ada rezeki .. syukur ku panjat pada illahi.. kalau tak kena ahad cuba lagi... dah basic no tue selalunya tak banyak yg larik 4950/6172/8934 yg tue asas dia...

Tajuk yg lepas minda separuh sedar nampaknya belum mampu ku kuasai... nanti la akan ku jumpa dan kupelajari sepenuhnya suatu hari nanti.. bukan tak mau belajar tapi duit tak cukup lagi..!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini