20 October, 2006

Esok Dah Cutiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!

Salam buat saudara2ku semua

Beberapa minit lagi akan selesailah tugasan ku buat hari ini... dah nak balik dah pun. Rezeki perlu dicari, jangan ingat nak cuti je.

Khutbah Jumaat yang syahdu telah menitiskan airmata ku. Selama ini susah utk kutitiskan kecuali apabila adanya kematian ahli keluarga terdekat.. syukur ke hadrat Illahi.. dalam aku sedikit merasa gembira utk bercuti, telah diingatkan kembali akan kekuasaanNYA.

Esok aku akan bercuti... tapi tak pasti lagi bila nak bertolak balik ke kampung halaman ku iaitu Kota Bharu, Kelantan. Akan kupastikan segalanya berjalan lancar, kenderaan perlu diperiksa... ouchhhh rumah pun nak kena letak extra kunci/mangga.. apa-apa pun doa kehadrat Illahi mesti dipanjatkan !!!

Tiada lagi gangguan kerja yang akan menimpa aku diminggu hadapan.. best tue seminggu gak lamanya.. Sebelum ni, nak lelap malam pun susah.. memanjang terima call.. sedangkan aku ni back-up je, tak pulak depa2 tuh nak call owner..

Aku kugunakan masa cuti ini utk berkunjung dan bermesra bersama ahli keluarga.. yang jauh didekatkan, yang dekat dirapatkan !!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini