01 November, 2006

Eidul Fitri Yang Tiba



Ku sambut dan kusahut bait2 takbir dipagi raya dengan keinsafan yang tidak terkira.. adakah aku akan dapat mengekalkan segala amalan dan patuh akan suruhanNYA !!

Syukur kepada Illahi kerana dapat menyempurnakan puasa ramadhan tahun ini.. walaupun hampir2 tewas atas ujian dariNYA..

Wahai Bapaku, Ibuku, Kakak2ku, Adik2ku, Isteriku dan Anak2ku yang amat2 kusayangi... kumohon ampun dan maaf atas segala kesalahan yang pernah aku lakukan samada secara sengaja atau pun tidak sengaja...

Kepada kaum kerabat dan sahabat2ku tidak kira dimana kalian berada... jua kumohon ampunkan segala kesalahan ku..

Moga2 kita dikekalkan iman dan sentiasa patuh kepada suruhanNYA...

Ku mohon kepadaMU Ya Allah.. agar aku masih dapat bersama2 keluarga dan sahabat2 tercinta utk menyambut Ramadhan dan Syawal ditahun hadapan buat sekali lagi. sungguh aku gembira akan suasana ini.. dan kegembiran ini tidak akan wujud jika aku tidak mengakui akan KEBESARANMUA YA ALLAH.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini