06 February, 2008

Aku Dah Bosan.....


Kebosanan seringkali menjengah ruang-ruang waktu kehidupanku... dan tidak pernah sama sekali aku membuka pintu dan mempersilakan ia masuk serta mengganggu aku..

Semakin hari semakin aku bosan dengan nilai kehidupan, urusan kerja, kenaikan harga barang dan pemerintah yang tidak pernah ingat akan apa yang telah aku sumbangkan !!

Kebosanan aku kadangkala amat melampau... bila aku mengingat akan kisah silam aku... pun jua bila aku melihat tingkah laku "saudara-saudara" aku... disudut hati-hati mereka ... aku semakin tersisih dan terpinggir ... gilakah sudah mereka-mereka itu ??? atau aku yang tidak setaraf pabila "kasta" kita berlainan tingkatnya.. kerana aku adalah yang terbawah serta tercorot


Syukurku atas anugerah ILLAHI... kebosananku "ghaib" pabila isteri dan anak-anakku.. mendendangkan sebuah kehidupan bertunjangkan kasih dan sayang.... !! Tidak lupa jua buat "sahabat" yang sanggup "gila"pabila berbicara dengan ku..... terima kasih !!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini