10 February, 2008

Alunan ....










Ke kiri, ke kanan, ke hadapan... dan tidak sama sekali kebelakang dalam aku mengatur langkah mencari kedamaian dan kesembuhan...

Suara hati ku .. bukan berbohong dan berteka-teki kepada ku... malah suara hati ku lah yang selama ini mengingatkan aku tentang jalan pulang....

Alunan yang berbisik padaku... bukan sekadar menghiburkan aku... tapi alunan indah itulah yang menyembuhkan aku yang "mati"...

Berdirinya diri aku atas rahmatNYA.. dan atas rahmatNYA jua aku menghitung titik-titik kesembuhan yang ku cari..

Akan aku terus berjuang untuk memahami apa yang aku tidak pasti... semoga bisikan merdu dan alunan lembut dariNYA akan berterusan agar aku "hidup" sebagai insan !!!!!


"Kehidupan Akhirat Lebih Baik Dan Lebih Kekal" !!!!






0 Comments:

Post a Comment

<< Home

hit counter
Orang Tengah Lepak Kat Sini